Koje je radno vrijeme Liftaonice?
Nemamo fiksno radno vrijeme, te se termini dolazaka isključivo dogovaraju preko maila, društvenih mreža, poziva ili aplikacije.
Kako funkcionira plaćanje članarine?
Za grupne termine članarina vrijedi narednih mjesec dana od datuma plaćanja, a za pakete individualnih treninga od datuma plaćanja do datuma zadnjeg odrađenog treninga. Sve opcije se plaćaju prije početka treniranja.
Ima li opcija višemjesečne članarine?
Postoji opcija višemjesečne pretplate, a za to se dogovarate osobno pri dolasku u fitnes, ovisno o broju mjeseci koji želite dolaziti.
Što su to grupni ili poluindividualni termini?
Grupni ili poluindividualni termini su termini u kojima trenira do 5 osoba uz prisustvo trenera.
Koliko dolazaka imam u mjesečnoj članarini za grupne termine?
Broj dolazaka na grupne termine moguć je jednom dnevno tijekom radnih dana (od ponedjeljka do petka).
Radim li u grupnom terminu isti trening kao svi polaznici ili imam individualizirani pristup?
U Liftaonici svi imaju individualizirani program treninga koji slaže trener bilo grupni ili individualni pristup. Jedina razlika je u tome što u grupnim terminima trener radi s više ljudi (maksimalno 5 osoba u terminu), a u paketu individualnih treninga trener radi samo s jednom osobom.
Kako se prijavljujem na grupne termine?
Prijava na grupne termine radi se preko aplikacije koju vam trener predstavi na probnom treningu i uputi vas kako ju instalirati i korisiti.
Jesu li grupni termini fiksni ili sam biram kad ću doći na trening?
Nudimo izbor od 6 termina tijekom dana, a na raspolaganju su jutarnji i poslijepodnevni termini. Svoj dolazak prijavljujete preko aplikacije najkasnije 24h prije željenog termina.
Nudite li opcije online coachinga?
Za opciju online coachinga pošaljite upit na mail ili se javite treneru.